Review Iphone6s yang bakal Keluar



Antara fungsi terbaru yang di perkenal kan oleh Apple ialah:

Generasi Multi-Touch.

IPhone asal memperkenalkan dunia kepada Multi-Touch, selama-lamanya mengubah cara teknologi orang pengalaman. Dengan 3D Touch, anda boleh melakukan perkara-perkara yang tidak pernah dilakukan sebelum ini. Ia merasakan betapa anda menekan paparan, membiarkan anda melakukan semua jenis perkara penting dengan lebih cepat dan mudah. Dan ia memberi anda maklum balas masa nyata dalam bentuk paip halus dari enjin Taptic yang serba baru.

Kira nya macam ini la. korang tekan lama-lama dekat satu gambar tu kan dia akan paparkan screen lagi besar agar korang lebih mudah hendak tengok dan stalk ex2 korang kan sambil menangis.


 kalau korang hendak lebih faham boleh tengok video di bawah ini,


Kamera

Gambar 12MP. Video 4K.


Kamera yang paling popular di dunia adalah lebih maju berbanding sebelum ini. 12-megapixel iSight kamera menangkap tajam, gambar terperinci. Ia mengambil video 4K cemerlang, sehingga empat kali resolusi video 1080p HD. 6s iPhone juga mengambil selfies layak potret diri dengan 5 megapiksel kamera FaceTime HD baru. Dan ia memperkenalkan Live Foto, cara baru untuk mengenang kembali kenangan kegemaran anda. Ia menangkap detik-detik sebelum dan selepas gambar anda dan menetapkan ia dalam gerakan dengan hanya menekan jari.



Teknologi

A9. Cip paling maju pernah dalam telefon pintar.
iPhone 6s di lengakapi dengan  64-bit cip A9 yang direka khas. Ia menyampaikan prestasi seperti komputer anda. Anda akan mengalami sehingga prestasi CPU 70 peratus lebih cepat, dan sehingga prestasi GPU 90 peratus lebih cepat untuk permainan kegemaran anda semua grafik intensif dan aplikasi.




Reka Bentuk

Satu reka bentuk kejayaan.
Inovasi tidak selalunya jelas dengan mata, tetapi kelihatan sedikit lebih dekat 6s iPhone dan anda akan mendapati asasnya baik.Diperbuat daripada aloi baru 7000 Siri aluminium - gred yang sama digunakan dalam industri aeroangkasa. Kaca perlindungan adalah kuat, kaca yang paling tahan lama digunakan dalam mana-mana telefon pintar. Dan mawar kemasan emas baru menyertai ruang kelabu, perak, dan emas.



iOS 9

Pengalaman tidak seperti yang lain. Menggunakan telefon seperti yang lain.
iOS 9 adalah sistem operasi mudah alih yang paling maju, bijak, dan selamat di dunia. Berkuasa yang baru terbina dalam aplikasi, ciri-ciri canggih dalam Siri, dan tambahan seluruh sistem yang lebih bijak dan lebih penting daripada sebelumnya. Integrasi yang mendalam dengan perkakasan Apple membuat segala-galanya bekerjasama dengan indah. Dan App Store penuh dengan aplikasi yang luar biasa yang telah disesuaikan untuk mengambil kesempatan daripada apa yang iPhone mampu.



Pre order la kalau berminat kan.





selamat ber shopping semua.



Comments

Popular posts from this blog

Bercuti Hat Yai, Krabi dan Phuket Naik Kereta Part 1

Kisah Tunku Jalil Ketika Berusia 18 Tahun

PERCUTIAN KE SABAH DAY 5 - JESSELTON POINT, PASAR FILIPINA, PANTAI TANJUNG ARU & DATARAN TODAK