Nad Zainal Mohon Maaf Kepada Semua Di Instagram


Kecoh industri hiburan apabila bekas pengurus Nad Zainal baru-baru ini mendedahkan perangai sebenar pelakon ini kepada umum. Lebih teruk lagi, apa yang disampaikan oleh bekas pengurusnya itu turut disertakan dengan video pendek tentang Nad tidak melayan kanak-kanak ketika berkunjung ke rumah anak yatim.



Dalam Petikan di instagram beliau.

" Salam, Saya mengambil keputusan utk berdiam diri buat sementara, bagi megelakkan dari mengeuhkan keadaan dan NAd hanya kana komen isu ni di Platform social media Nad dan yg lain, Nad serah pihak pengurusan baru Nad, A Klasse Managemenr untuk menjawab. Sekali lagi, Nad minta aaf pada sesiapa yg tersinggung dgn apa2 perbuatan sy terutamant penyebaran video berdurasi 30 saat di rumah ank yatim. Inshaallah Nad akan berusaha utk jadi lebih baik "


Bagaimanapun, tindakan Nad tersebut bagaikan tidak dapat menutup kemarahan orang ramai apabila masih dikritik di bahagian komen platform sosial media berkenaan.
Jika Nad betul-betul ingin berubah, ia pastinya sesuatu yang baik bagaimanapun perkara tersebut pastinya mengambil sedikit masa untuk kembali menambat hati peminat.

Antara Komen di Insta Beliau:
Sangat Pedas

Abg Sempat promote aiskrim pasu. Buat Lawak Hambar la Cket

Dulu Abg pena gak selfie dgn dia. Jujur abg ckp dia agak sombong. Abg tk perasan Tpi my wife ckp muka dia mcm berubah bila abg ajak selfie. Tpi pe2 pown sama2 kte doakan beliau agar sentiasa kuat

\

Comments

Popular posts from this blog

Bercuti Hat Yai, Krabi dan Phuket Naik Kereta Part 1

Kisah Tunku Jalil Ketika Berusia 18 Tahun

PERCUTIAN KE SABAH DAY 5 - JESSELTON POINT, PASAR FILIPINA, PANTAI TANJUNG ARU & DATARAN TODAK